Friday, May 6, 2016

Aer conditionat, ce cumparam si cand il instalam?

De ceva timp ma bate gandul sa-mi cumpar un aparat de aer conditionat. Am destul copaci in curte dar parca atunci cand sunt temperaturi caniculare nici acestia nu mai fac fata. Am observat ca preturile pentru aceste aparate a scazut considerabil in ultima perioada, de aceea ma bate gandul sa-mi instalez unul.

Ma uitam si la cele portabile. Nu stiu mai nimic despre ele, insa avand in vedere ca nu mai ma costa in plus instalarea cred ca reprezinta si ele o alternativa. Acum stau si ma gandesc ce putere de racire sa aleg.

Daca cumpar ceva cu 12.000 sau 9.000 oare este suficient pentru o locuinta cu 4 camere? Nu vreau sa fie gheata sa nu mai pot sta inauntru dar parca nici sa nu se simta nicio diferenta. M-am tot gandit si parca n-as vrea ceva super scump, n-am nevoie de WIFi sau alte functii "inutile" din punctul meu de vedere. Vreau ceva simplu care sa raceasca si iarna sa bage ceva caldur, bineinteles pana dau drumul la centrala.

Am gasit pe internet si cateva recenzii pentru urmatoarele modele: Beko BHIN 090 SlimWhirlpool SPIW 409 Inverter si Gree GWH12QB-K3DNA1C. Primele doua sunt cu 9.000 BTU iar ultimul este ceva mai puternic, are 12.000 BTU putere de racire. Preturile sunt destul de bune, apropiate, nu exista diferenta foarte mare itre cele "de firma" si cele mai NoName, cel putin in categoria aceasta, de 9.000 BTU.


No comments:

Post a Comment