Sunday, August 14, 2016

Un motiv in plus sa cumpar de la Flanco, de acum exista serviciul #suportclientinonstop




Si pentru ca nu avea cum sa nu ajunga si la urechile mele cea mai noua informatie legata de Flanco, de curand am aflat a introdus suport clienti non stop. Ce inseamna practic asta? Pai, pentru mine ca si client al acestui magazin, ma bucura faptul ca pot suna la orice ora din zi si din noapte pentru a afla informatiile de care am nevoie, cum ar fi: cand imi ajunge comanda - ca sa stiu daca este livrata la timp in cazul in care ma gandesc sa-i cumpar unei persone dragi un cadou, cat costa transportul, cum trebuie sa procedez daca vreau sa cumpar in rate, prin ce firma de curierat experdiaza coletul si multe alte intrebari care mi-ar putea trece prin minte.

Din cate stiu, este unul dintre putinele magazine online care ofera #suportclientinonstop, iar lucrul acesta pe mine unul ma incurajeaza sa cumpar de la el, pentru ca am certitudinea ca orice nelamurire as avea, voi putea sa o elucidez printr-un simplu apel telefonic la unul din numerele 0374477100 sau 0212038170. In plus, vestea buna este ca un operator #Flanco raspunde intotdeauna in maxim 40 de secunde, ceea ce inseamna ca nu va mai fi nevoie sa astept minute-n sir ascultand acelasi mesaj enervat cu care aproape toate magazinele online te intampina "ne pare rau, momentan toti operatorii nostri sunt ocupati; te rugam sa astepti, apelul tau va fi preluat in cel mai scurt timp".

Eu am testat eficienta cu care se lauda si chiar am fost suprins intr-un mod placut, pentru ca am observat ca treaba-i serioasa si ca oamenii de la suport chiar isi fac treaba, preluand apelurile in timp foarte scurt. Am sunat la Flanco pentru a intreba cand imi ajunge comanda daca o plasez in weekend, iar o domnisoara mi-a raspuns dragut la intrebare, mentionandu-mi ca mai devreme de miercuri nu se poate, pentru ca luni este sarbatoare legala si nu se lucreaza, iar abia marti coletul va fi expediat, urmand sa soseasca la mine urmatoarea zi.



Prin urmare, concluzia este ca se poate sa imbunatatesti anumite lucruri daca iti doresti cu adevarat, iar Flanco a demonstrat asta prin intermediul acestui suport telefonic non stop pe care il pune la dispozitia clientilor, dar si prin diminuarea timpului de asteptare. Mi-ar placea ca si alte magazine sa preia exemplul lor, sunt convinsa ca s-ar schimba multe lucruri daca ar acorda mai multa atentie acestor aspecte. Intre timp, nu pot decat sa-i felicit pe cei de la Flanco si sa le spun ca au facut o treaba "jos palaria". :D

No comments:

Post a Comment